Správa, podpora a prevádzka IT
IT management, support and operation
Predchádzajte neplánovaným odstávkam a zaručte plnú prevádzkyschopnosť vašej spoločnosti pomocou nápravných a preventívnych opatrení a centralizovanej podpory ICT viacerých dodávateľov. Služba správy a podpory od spoločnosti Axians Slovakia reaguje na všetky incidenty v infraštruktúre a pomáha vašej spoločnosti udržiavať, spravovať a transformovať jej IT.
Ako funguje služba správy a podpory IT?
Vaše IT môže bez problémov fungovať 364 dní, ale môže zlyhať aj na celý deň. V tom prípade budú služby údržby a podpory kľúčové. Viete, koľko vás bude stáť 1 hodina prerušenia prevádzky?
Technologické prostredie vo firmách zahŕňa hardvér, softvér a siete od rôznych výrobcov. Bez ohľadu na technológiu, už hodina núteného výpadku deaktivuje celé tímy a môže paralyzovať celú spoločnosť.
V spoločnosti Axians Slovakia sme si osvojili model Break and Fix.
Riešenie IT podpory ponúka rýchle a relevantné reakcie on-site alebo na diaľku, a to ako v prevencii porúch, tak aj vo fáze obnovy z obdobia mimo prevádzky.
Navrhujeme také riešenia podpory, ktoré najlepšie vyhovujú vášmu podnikaniu a prinášajú mu pridanú hodnotu. Identifikujeme kritické miesta a navrhujeme zlepšenia IT infraštruktúry vašej spoločnosti.
Ponuka našich riešení
Poskytujeme flexibilné riešenia, ktoré zahŕňajú:
- Monitorovanie a podporu zo strany Customer Success Manager
- Špecializované inžinierske služby
- Štandardné SLA s dostupnosťou 24×7 so záväzkom reagovať do 4 hodín na analýzu a realizáciu zákazky
- Balík kreditných jednotiek, ktoré sa prepočítavajú na hodiny.
Nepretržitá podpora
Táto služba je založená na korekčných službách prispôsobených vášmu podnikaniu. Cieľom je okamžitá obnova všetkých informačných a komunikačných systémov.
S nami získate službu s komplexným základným plánom, ktorý ponúka:
- jediné kontaktné miesto s dostupnosťou 24 hodín denne
- línia špecializovanej podpory
- špecializovaný servisný manažér
- hlásenie incidentov
Môžete si prenajať ďalšie služby správy a podpory IT, ktoré najlepšie vyhovujú vašim potrebám, ako napríklad:
- výmena hardvéru na mieste
- pravidelné servisné správy
- prístup k podpore výrobcu
- softvérová podpora s prístupom k menším alebo väčším aktualizáciám
Aké sú výhody služby správy a podpory IT?
-
Podporuje rast hlavnej činnosti
-
Má zjednodušenú správu služieb
-
Znižuje náklady
-
Zvýšenie dostupnosti IT
Čo získate?
Zmluva o poskytovaní IT služieb sa vykonáva prostredníctvom personalizovanej zmluvy o úrovni služieb (SLA), ktorá zaručuje dostupnosť, odozvu a čas riešenia.
Konkrétnym a merateľným spôsobom v spolupráci s vami stanovujeme, čo môžeme urobiť pre vaše podnikanie, a zároveň predchádzame zbytočným výdavkom.
Prečo spolupráca s Axians Slovakia?
- máme odborníkov, ktorí sa venujú výlučne technickej podpore a správe údržbových kontraktov
- máme strategických partnerov na rôznych miestach
- naši odborníci sú certifikovaní a nadviazali sme cenné partnerstvá s hlavnými výrobcami softvéru
- získajte stálu špecializovanú podporu
Kontaktujte nás
"*" indicates required fields